czwartek, 8 listopada 2012

Świątecznie we fioletach

Znowu nie odzywałam się jakiś czas. Zaczęłam studia, dodatkowo robię praktyki, no i dalej wykonuję quillingowe prace :) A zdjęć jak nie potrafiłam, tak do tej pory robić ładnych nie umiem.
Zapraszam do obejrzenia kolejnych moich bombek. Tym razem we fioletach.


Byłam dzisiaj także w sklepie Tygiel rozmaitości i zostawiłam tam swoje prace. Gdyby ktoś chciał kupić to zapraszam do Wodzisławia. Są tam zarówno moje kartki okolicznościowe (głównie urodzinowe) jak i właśnie bombki.


Pierwsza bombka wykonana jest w całości z quillingowych kwiatków w różnych odcieniach fioletu i różu. Strasznie się nad nią długo męczyłam, bo nacinanie tyle pasków trwało dosyć długo.
Całość przyprószyłam srebrno-fioletowym brokatem
Z bliska może i ta bombka traci wiele na uroku, ale z dalszej odległości wygląda rewelacyjnie.

W drugiej bombce wykorzystałam pozostałe kwiatki na wykonanie obrzeża. Na bombce znajdują się dwa identyczne quillingowe kwiatki, po jednym z każdej stronie bombki. By nie zostawić na wierzchu styropianu całość uzupełniłam fioletowo-srebrnym brokatem.




Jak wam się podobają moje quillingowe bombki?

Właśnie uczę się robić śnieżynki, które znajdą się na kolejnych bombkach.


2 komentarze:

  1. u la la, piękne, zapraszam do siebie po odbiór wyróżnenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają naprawdę efektownie ;-) i widać, że sporo pracy musiałaś w nie włożyć ;-)

    OdpowiedzUsuń