piątek, 19 października 2012

Bombki

Powoli rozpoczęłam już przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Wszyscy robicie bardzo dużo kartek z motywami świątecznymi, ja postanowiłam zrobić coś innego.


Chciałabym wam przedstawić pierwsze bombki wykonane na styropianie i przy okazji dwie z nich zgłosić na wyzwanie z drzewem w Magicznej Kartce (oczywiście znów na ostatni moment).

Aby podzielić bombki na pół użyłam motywu "liści".
Do pierwszej bombki wykorzystałam najwięcej papieru, bo aż ok 150 pasków. Kwiatek możenie do końca świąteczny, ale wygląda elegancko i bombka świetnie nadaje się na prezent.






W drugiej bombce wypełnienie nieco rozmyło wzór drzewa, dlatego do trzeciej bombki postanowiłam podejść trochę inaczej.





Inlinkz niestety przyjmuje tylko raz link do posta, więc byłam zmuszona przerzucić ostatnią bombkę do nowego posta zapraszam tutaj.


3 komentarze:

  1. Ależ stworzenie takiego cuda musi być trudne.. Podziwiam, podziwiam, podziwiam!

    Dziękujemy za udział wyzwaniu Magicznej Kartki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne może aż tak bardzo nie jest, ale na pewno czasochłonne :) Ale czego nie robi się dla pasji i wyzwań na Waszej stronie ;)

      Usuń
  2. Ja robiłam także jajko do koszyczka tez świetny wynik, ale fakt czasochłonne :(

    OdpowiedzUsuń