czwartek, 9 maja 2013

urodzinowe bukiety

Dawno nic tu nie pisałam. Jestem w trakcie wykonywania zaproszeń na ślub do mojej koleżanki, jak będą gotowe postaram się zrobić małą galerię :)

Tymczasem wrzucam dawno już zrobione kartki, które czekały na odpowiedni moment do publikacji.

Bez większego ględzenia, miłego oglądania.

Wszystkie kartki wykonane są w podobnym stylu. Ramka zrobiona jest z satynowych wstążek, do tego krzaczek z pasków papieru i quillngowe listki. Kwiatki również z quillingu, głównie są to elementy, które zostały mi po innych kartkach ;) nie chciałam marnować już raz wykonanej pracy.
Mnie najbardziej podoba się fioletowa, ostatnio mam jakiś sentyment do tego koloru :)

Mam nadzieję, że się podoba i może kogoś zainspiruje do wykonania "ramkowych" karteczek.








4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kartki, widać że wiele serca w nie wkładasz :)
    Wraz z siostrą nominowałyśmy Ciebie i Twój blog do Liebster bloga :). Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu http://decuscrap.blogspot.no/
    Mamy nadzieję, że zechcesz wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na inne fotki, siostra cos sie lenisz :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym problem, że się nie lenię, a tak ciężko pracuję, że nie mam czasu dodać nic nowego na bloga ;)
      o i oczywiście zapomniałam zrobić zdjęć, a kartki już poszły...

      Usuń