środa, 27 lutego 2013

Urodzinowo zamówieniowo

Dzisiaj będzie krótko. Miałam okazję zrobić właściwie moje pierwsze zamówienie na kartkę urodzinową. Przy okazji zrobiłam także kartkę na jeszcze jedne urodziny.Oto efekty:



Pierwsza kartka wykonana na 70 urodziny dziadka koleżanki, Kartka wielkości A5 więc mogłam trochę poszaleć ze wzorem. Po raz pierwszy też zrobiłam warstwy, technika ta bardzo mi się spodobała.

Kartka składa się z bazy i dwóch warstw papierów. Do tego quillingowe kwiatki z perełkami





Tu też mamy bazę i dwie warstwy papieru, tym razem jednak na niebiesko. Wycięcie półokręgu zajęło mi chyba najwięcej czasu, bo nie znalazłam niczego co odpowiadałoby mi wielkością.




Jakość zdjęć jak zwykle daje wiele do życzenia. Jestem fatalnym fotografem.

Ostatnio zajęłam się malowaniem figurek do gier bitewnych i chyba założę bloga z moimi "dziełami". Wkrótce Was zaproszę, a tymczasem zainteresowanych różnymi grami (planszówki, RPG, bitewniaki itp.) zapraszam do sklepu mojego narzeczonego Goblin.

7 komentarzy:

  1. bardzo fajne karteczki
    dziękuję tez za wyróżnienie mojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czakam na jajka wielkanocne :-) i pochwal się zamówieniami

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki :) tak z bukietem czerwonych kwiatów jest super :)
    Dziękuje za wyróżnienie, troszkę późno zauwazyłam ale niestety przez ostatnie kilka miesięcy żadko bywałam na blogu.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne a ile czasu
    zajeła ci jedna kartka do roboty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Czas w dużej mierze zależy od wzoru. Najszybciej to jedną kartkę jestem w stanie zrobić w pół godziny, ale czasami (gdy w grę wchodzą także życzenia do środka, które trzeba odpowiednio sformatować i nadać ładny kształt) to można bawić się i kilka godzin.

      Usuń
  5. ten bukiet robiłaś z bloku A4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza kartki zrobiona jest z papieru wizytówkowego wielkości A4 (zgięta na pół). A do quillingowych kwiatów użyłam ze zwykłych kolorowych kartek ksero o gramaturze 80g

      Usuń