czwartek, 27 września 2012

Ślubny zestaw - kartka + kopertówka

Obiecałam wam pokazać ślubny prezent, jaki wykonałam dla znajomych. Państwo Młodzi zamiast prezentów woleli pieniądze, więc łatwo się domyślić, że zrobiłam dla nich kopertówkę, a  do niej zrobiłam jeszcze kartkę okolicznościową. wszystko w ulubionych przez nich kolorach.



A więc bez zbędnego pisania prezentuje wam moje twory:

Kopertówkę wykonałam ze standardowego wzoru, znalezionego na blogu Craftfun. I właśnie na wyzwanie z kursem z tego bloga zgłaszam kopertówkę.
Nie skleiłam jednak dwóch klap, a stworzyłam dwa osobne otwory - jeden na kartkę, a drugi do włożenia pieniędzy. Najtrudniejsze było wymyślenie zamknięcie kopertówki. Posłużyła do tego satynowa wstążka.
 Fiolet i zieleń to ulubione kolory Państwa Młodych, więc właśnie takich kolorów użyłam. Kopertówka jest skromna, ale bardzo mi się podoba :)




Kopertówka wykonana została na bazie fioletu, a do zrobienia kartki użyłam odwrotnych kolorów.




A tak prezentują się razem:



Na początku chcieliśmy zrobić małego psikusa Parze Młodej i całą kwotę przekazać w formie pliku 10-złotowych banknotów, ale ostatecznie nikomu nie chciało się chodzić po bankach i rozmieniać pieniędzy.

Z tego co wiem, prezent się spodobał :)

Teraz zabieram się za wykonanie kartek na chrzciny. Po raz drugi zostałam ciocią :)

3 komentarze:

  1. Ciekawa kopertówka! Na taki sposób zamknięcia bym nie wpadła... Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, w pierwszym momencie zwyczajnie nie wiedziałam, że dwie klapy (trójkąty) należy skleić ;) Więc wymyśliłam coś takiego. Dopiero po skończeniu kopertówki właściwie doceniłam możliwości dwóch otworów :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na urozmaicenie naszej kopertówki.
    Dziekujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń