niedziela, 30 września 2012

Wyzwanie kolorystyczne

Kiedy tylko pojawiło się kolejne wyzwanie kolorystyczne na Magicznej Kartce, postanowiłam wziąć w nim udział. Ostatnio jednak jakoś nie miałam ochoty zajmować się quillingiem i tak kartkę skończyłam dopiero wczoraj. Jak zawsze wszystko robię na ostatni moment...




Kolorami przewodnimi miały być: biel, szarość, ciemny róż i turkus. Ja jak zwykle stworzyłam coś prostego i ładnego. Po raz pierwszy użyłam dziurkacza brzegowego. Jak podobają wam się efekty?




Nie wiem dlaczego, ale zdjęcia znów wyszły niewyraźne. Kwiatki wyglądają bardziej na zielone niż turkusowe, mam nadzieję jednak, że zakwalifikuję się do wyzwania. Zarówno na kwiatkach jak i obramowaniu, a także napisie dodałam nieco brokatu.
Patrząc na kartki zrobione przez inne osoby na to wyzwanie, zapewne nie mam szans na wygraną, ale może uda się w losowaniu :-)

2 komentarze:

  1. wow Twoje kwiaty quilling sa ekstra :) swietnia zdobia prosta ale niesamowicie elegancka kartke :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu kolorystycznym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo miło mi czytać takie rzeczy, zwłaszcza od osoby tak utalentowanej jak ty :)

      Usuń