poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Obsypane kwiatami

Kolejna porcja zdjęć moich prac. Wstawiam je w kolejności chronologicznej, w takiej, jakiej zostały zrobione.
Przed Wielkanocą, kiedy tylko zapoznałam się z tą techniką, quilling całkowicie mnie pochłonął. Nie liczyło się nic. Studia, obowiązki... wszystko stało się nieważne. Quilling zajmował mi myśli, a tworzenie, patrzenie na swoje "dzieła" zawsze sprawiało mi ogromną radość. Dlatego tak bardzo pokochałam pisanie, a teraz to.


Tak więc kolejne jajko to druga wersja już przedstawionego. Z daleka wygląda identycznie, ale wykonano je z mniejszych kółek, co wygląda znacznie efektowniej. Drugie jajko z kolei  miało imitować gałązkę obsypaną kwiatami.
Do jajek, jak widać dorobiłam też podstawki, które miały być trawą, ale cóż...
Jak na pierwsze próby z quillingiem, myślę, że i tak wyszło całkiem zgrabnie, ale aby dojść do perfekcji, muszę jeszcze dużo ćwiczyć. Jak Wy oceniacie moje prace?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz