niedziela, 26 sierpnia 2012

Wyzwanie na szybko

Dzisiaj zrobiłam sobie sesję po scrapowych i quillingowych blogach. I tak trafiłam na dwa, a nawet trzy mogące ze sobą współgrać, wyzwania. Niestety jedno z nich termin miało do... dzisiaj. Więc szybko zabrałam się do pracy i tak oto powstała ta piękna kartka. Aż się zdziwiłam, że tak cudnie wyszła, bo nie miałam zbyt dużo czasu na przemyślenie koncepcji.




Zgłaszam więc tę kartkę na konkurs z motywem motyle i wyzwanie z motywem skrzydeł, a także wyzwanie o temacie Chwile. Motyl w końcu trwa jedynie jedno ulotne lato, a później umiera.








Zdjęcia robione w sztucznym świetle, gdy na dworze jest już ciemno, w moim wykonaniu nie wyglądają zbyt korzystnie.
Kartka wykonana z dwóch papierów wizytówkowych: skóra w kolorze ecru i zielony z bardzo ciekawym wzorem, ale nie znam nazwy.
Wiem, że motyle w quillingu są bardzo popularne, ale... to był mój pierwszy.
Zielony papier znajduje się na "podpórkach", co daje efekt 3D. Motyl umieściłam w wyciętym kole, dzięki czemu skrzydełka odstają. Do tego kwiatki, koronka i perełki.

Prezentuje się całkiem nieźle, prawda?

Edycja: nowe zdjęcia

3 komentarze:

  1. Przepiękny motylek :)

    Natalio skąd Ty jesteś?

    odezwij się do mnie jak możesz: beata.paprotny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba.
    Jestem z bardzo małej miejscowości na Śląsku, dosyć blisko granicy z Czechami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) Świetne te odstające skrzydełka:)
    Dzięki za zgłoszenie do candy - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń