czwartek, 30 sierpnia 2012

Kunsztowny i elegancki ślub

Jutro kończy się kolejne wyzwanie, w którym postanowiłam wziąć udział. Wybrałam dwie kartki, które zrobiłam już jakiś czas temu, ale nie potrafię się zdecydować, która lepsza. obie idealnie nadają się na zaproszenia ślubne, ale przez brak napisu (w końcu muszę zacząć je robić) mogą nadać się także na inne okazje.



Kartki te zawierają ciekawe kwiatki, o których już pisałam w poście Kolejne jajko + pierwsze zamówienie. Mam słabość do koronki, a połączenie jej z perełkami daje niesamowite efekty. Zobaczcie sami:













I znowu problem ze wstawieniem zdjęć, ale chyba nie jest tak źle. Zdjęcia znów robione wieczorem, jakoś nigdy nie potrafię znaleźć czasu w ciągu dnia...

Niebieską kartkę zgłaszam do wyzwania nr 8 - ślubne klimaty.

A teraz muszę się pochwalić. dostałam prezent od siostry :) Ogromny zestaw do scrapbookingu! Chyba już nigdy nie wyjdę ze swojego pokoju, bo będę chciała tylko robić kartki. Teraz tylko czekać aż go dostanę do rąk :)

Edycja: dodane zdjęcia

1 komentarz:

  1. urocze karteczki.to prawda koronka zawsze dodaje elegancji :)
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt:))

    OdpowiedzUsuń